mehmet yıldırım elmas şarkı sözleri
ads
Videolar açılmıyorsa yandex dns ayarlarını girin;
77.88.8.8
77.88.8.1
mehmet,yıldırım,elmas,küçük,çocuk,rap,şarkı,sözleri,17 aralık 2011 mehmet,yıldırım,elmas,küçük,çocuk,rap,şarkı,sözleri,17 aralık 2011 mehmet yıldırım elmas rap şarkı sözleri mehmet yıldırım elmas şarkı sözleri mehmet yıldırım elmas rap şarkı ve sözleri...
Sitene ekle

mehmet,yıldırım,elmas,küçük,çocuk,rap,şarkı,sözleri,17 aralık 2011

mehmet,yıldırım,elmas,küçük,çocuk,rap,şarkı,sözleri,17 aralık 2011

mehmet yildirim elmas mehmet yıldırım elmas şarkı sözleri

mehmet yıldırım elmas şarkı sözleri

mehmet yıldırım elmas rap şarkı sözleri

mehmet yıldırım elmas şarkı sözleri mehmet yıldırım elmas rap şarkı ve sözleri hemen sizlerle ,buradan ücretsiz ve kolaylıkla izleyebilirsiniz,kesintisiz olarak
mehmet yıldırım elmas şarkı sözleri

mehmet yıldırım elmas şarkı sözleri

“mehmet yıldırım elmas şarkı sözleri” Hakkında Yorumlar - 34 Yorum
  1. muhammer diyor ki:

    harika bir şarkı ben böğle görmedim ve 3 kişi arasından 2 kişi daha güzel sölüyor!!!

  2. mesut diyor ki:

    HaRiKa Sölüyorsun Yıldırım Senin Hayranı yım

    • yıldırım diyor ki:

      yıldırım çok beğendim yani çok güzel bu harika diyorum yani inanmıyorum nasıl söylüyosun anamıyorumki yani ben çok beğendim başka bişey söyleyemicem <3

  3. şeyma koçu diyor ki:

    bnce yıldırım daha çok güzel syledi ha bu arada hadisede bn gibi sexi valla of anam of ofofofofof

  4. mehmet diyor ki:

    yıldırım çok güzel söyledi

  5. mehmet diyor ki:

    seni seviyoruz yıldırım samsat

  6. ayşe diyor ki:

    yıldırım harika sölüyor… ezberledim bu sarkıyı

  7. ceyda diyor ki:

    cok tatli lar bunlar sekerim

  8. hamit diyor ki:

    helal olsun dj pirana dj yıldırım djQarizma vallaha çoooooooooooooooooooooooooook güzel söylediniz

  9. hamit diyor ki:

    çok güzeldi

  10. hamit gezici 457 diyor ki:

    ben sizi çok sevdim ne diyeceğimi şaşırdım

  11. ruken diyor ki:

    ben sesini çok begendim çok şaşırdım yıldırım hergün senin şarkılarını dinliyorum çünkü doyamıyorum

  12. mustafa diyor ki:

    harika böyle bir rapcı görmedim helala olsun valla aferin lan b yıldırım süper
    unutma seni seviyorun ve yetenek sizsiniz türkiyeyide seviyorum

  13. mert diyor ki:

    çok seviyoruz onu herzaman interneten dinliyoruz ve herzaman boyle devamet senin arkandayiz yıldırım elmas…
    seni çok seviyoruz……..

  14. altay diyor ki:

    helal kanka (yıldırım)

  15. altay diyor ki:

    inşallah yarı finalide geçersiniz knk

  16. berkay teke diyor ki:

    yıldırım senin hayranıyım seni gördüğüm an senin imzanı alacağım en büyük yıldırım heyyyyyyyyyyy
    ,

  17. emine diyor ki:

    çok beğendim şarkınızı beğendim

  18. sevda diyor ki:

    süpersinizzzz…..

  19. şenay diyor ki:

    helal olsun yıldırım çok güzel söyledin

  20. ugur diyor ki:

    valla senı oyle sevdım kı bende ayrıldım yanı sne dıyecegımı bılmıom

  21. bedirhan kiraz diyor ki:

    rap in the katliam

  22. bedirhan kiraz diyor ki:

    dj pirana 01 adana arabesk rap Qarizma rap

  23. soner diyor ki:

    seni çok seviyorum yıldırm

  24. soner diyor ki:

    canım benim bende ayrıldım

  25. emir diyor ki:

    İyidi söz ler yokki napcaz şimdi??

  26. burak diyor ki:

    halal olsun be yıldırım hülyanın bile ilgisini çekti ama o sergen varya çok güzel rap söyledin sergeni sen boş ver gitsin :))))

  27. burak diyor ki:

    helal olsun be yıldırım hülyanın bile ilgisini çekti ama o sergen varya çok güzel rap söyledin sergeni sen boş ver gitsin ağzına sağlık her gün dinliyorum sizden başka iyi repci yok :) ;)

  28. sanane diyor ki:

    varol yıldırım

  29. ecemnaz diyor ki:

    buu sper bnm kzen

  30. ecemnaz diyor ki:

    :)
    kuzennnn spersin

Yorum yazın,sesinizi dünyaya duyurun !

ads